fotboll är inget för prinsessor.




har varit med om en hel del skoj denna vecka och mera kommer det bli. det är torsdag, så har en hel helg framför mig med roligheter!
i måndags fyllde jag 18. det var både spännande och lite tråkigt, för nu är man verkligen "stor" tjej. har inte fått testa på livet som artonåring än, men i helgen efter matchen blir det utgång så då får vi se hurdant det är. annars har jag bara varit i Vörå, chillat med bella, varit i skolan eller tränat med mitt dream team.
vi har en tuff match på lördag och vår första match på naturgräs. kommer bli hur roligt som helst och jag känner mig redan lagom taggad!
ikväll ska jag ta det lugnt. imorgon blir en lite tråkig dag på förmiddagen, men på kvällen får jag sätta tankarna på allt annat än tråkigheter, nämligen älskade fotbollen. sen på kvällen ska jag en sväng till tränaren och fixa lite matchlåtar, mål-låtar och så vidare. hoppas ni har en fin fredag imorgon! puss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0