sportlov

vilken världssämst updater jag är! jag ber hemskt mycket om ursäkt. problemet är att jag inte har någonting att berätta. hela lovet hittills har gått åt chill och soft, har verkligen inte stressat en minut! har tagit det lugnt, mått lite illa, kollat på Donatas underbara bilder från London och drömt mig bort till ett annat land och en massa andra goda saker. har hunnit kolla filmer, vara ute och träffat Christa på Bodyattack första gången på jäättelänge! måste catca upp lite mer med den tjejen.
ikväll blir det fotbollsträning, så skönt att se alla som sen dyker upp dit! vad annat ska man säga? har tagit det lugnt och chillat så att säg, och det ska jag fortsätta göra!


Kommentarer
Postat av: Linnéa Sjöberg

Hallå!

Allt bra?;)

2012-03-01 @ 12:24:30
URL: http://stockholmsfjollor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0