söndag i all ära


Helgen har varit riktigt lugn och skön. Domarkursen är över och nu får jag börja juniorernas matcher till att börja med. Bra sätt att få lite klirr i kassan det där!
Vädret var helt underbart idag så jag gjorde ett beslut att gå till Västervik som ligger på andra sidan stan, och hämta min cykel som var där hos en kompis. Blev ungefär en 26 kilometers promenad/cykling och jag kände att det kom alldeles lagom!
Nu har mamma och pappa gett sig iväg på match, det är Finlands motsvarighet till Allsvenskan final i ishockey där faktiskt Vasas stolthet Hockey Sport spelar. Spännande. Medan mamma och pappa är där så tränar jag häcken av mig med fotbollslaget. Underbart och välbehövligt.
Det har varit en bra söndag och jag har hunnit med mycket vilket är ett plus i kanten! Hoppas ni har haft en fin dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0