Ms. Referee



i helgen kommer jag ägna mig åt det som står mitt hjärta närmast, men då är det en ny form av de tre övriga (spelare, tränare, domare) som jag ska ägna mig åt. det är en lite obekant form, men visst är det väl bekant till en viss del. det är domarkurs jag ska gå på denna veckoslut och därmed ska jag försöka utbilda mig till fotbollsdomare. det är en bra sysselsättning på fritiden då man inte har fotboll, och ett bra jobb på sidan om fotboll och något annat jobb man håller på med.
denna vecka har varit fullständigt ointressant. visst, jag har hängt med skönaste pricken nadine, och idag spenderade jag någon timme med tjejerna, men annars har det inte hänt mycket. bilder har jag brist på, och ord. har en sorts bloggtorka just nu, men jag skriver nu som då, då jag har tid...
småningom blir det nog läggdags och sen får helgen utvisa ifall det blir någon Ms. Referee av mig!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0