last sunday wasn't like any other sunday. it was a awesome sunday, "not so much sleep" sunday




bilden är från förra söndagen då jag och syster tog en sister's night out tillsammans och åkte till stan för att se bio. the girl with the dragon tattoo stod på schemat och kan ge en liten kort recension om den och den lyder såhär: helt ok, men svenskarna har lyckats med en svårslagen film. och noomi rapace har satt ribban högt för rollen som lisbeth salander.
sen har skolveckan börjat rulla på. idag var det dags för dag nummer 2 i min nya skola och jag trivs hela tiden bättre och bättre. ska kolla lite plain jane innan jag ska till kära, legendariska botniahallen och lira lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0