sjukling

har mått pyton hela dagen så idag har jag haft en sjukling dag hemma. My life as Liz har stått för största delen av underhållningen, och så har jag också konsumerat vatten och grönt te i stora mängder. vad annat ska jag säga?
vädret är som på bilden nedan, och jag tror jag ska ta och gå ut en sväng, så jag blir lite piggare och får lite frisk luft. ikväll har vi teori med laget, vilket är tur så jag inte missar någon bollträning. skulle nog inte ha skadat med lite gym eller så, men får se vad det blir av denna dag, kanske jag ändå drar en sväng till gymet om jag mår bättre? fårse...

Kommentarer
Postat av: mea

onko teillä jotain teoriatunteja? :D

2012-02-17 @ 08:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0