are you afraid of the dark?

snart är första skolveckan förbi, och det känns så jävla underbart! börjar rulla på nu och man kommer mer och mer in i den nya skolans tider och rutiner. idag var jag tyvärr tvungen att åka lite tidigare eftersom jag fick en dundrande huvudvärk i skolan, influensan härjar ju runt här som en galning!
igår var det en lite seg dag, var trött och så och på kvällen hade jag löpträning i kära botniahallen. det gick ganska bra och gud vad jag njöt av att löpa igår, kan jag säga!
ikväll är det träning som gäller om huvudvärken blir bättre så nu ska jag nog ta och vila en liten stund, sen borde jag ta itu med LÅNGMATTEläxan vi fick idag. äntligen har jag varit på en genomgång så jag förstår någonting vi gör.
bjuder på en goding som spelades igår då jag löpte som en dåre. ENJOY

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0