helgen


sonyas instagram bild.

igår hade vi seriepremiär, och gud så skönt det var att sparka igång säsongen! det var första gången jag då jag faktiskt inte var ett dugg nervös inför matchen utan jävligt taggad! matchen gick bra och vi fick får första vinst (3-1) i bagaget. efteråt hade man en skön känsla, och då fick man äta en god middag med bra samvete och umgås med danni och malin. de kom hit och vi snackade och kollade en snutt på footloose.
idag har jag bara tagit det lugnt. går som en åldring pga ont i svanskotan så det kanske ser lite lustigt ut. trots det ska jag ta mig till träningen i eftermiddag och senare åka till Vörå med isabella.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0