fredagsfin?


Snygg. Ren. Fredagsfin. Utekväll med tjejerna.

Så skulle jag beskriva min kväll och mig själv i mina "drömmar" just nu. Men näe, istället låter det såhär:

Smutsig. Sliskig. Äcklig. Powernap och myskväll i pyjamas.


Så kan det låta ibland. Och så kommer det låta i stort sett hela helgen. Jag har nog tänkt gå i duschen och fräscha upp mig, men det kommer inte bli mycket "se bra ut", för helgen kommer gå ut på att spela och träna fotboll och läsa på prov som jag har nästa vecka på provveckan. Och skriva färdigt hälsokunskapsportfolion. Och en modersmålsessä. 3 prov och 2 större skrivprojekt. Wish me good luck. Borde satsa lite mera på denna provvecka än förra. Den gick åt skogen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0