monday


bion igår var helt amazing. boken var dock ännu bättre, början i filmen var lite seg. men slutet.... ah, stunning!
idag har man legat hemma med magont, skönt att man hade lite sällskap av BF i alla fall. dagen slutade med att jag blev undersökt av en manlig gynekolog... som var, inte bara lite, awkward... exciting
det var inget allvarligt, så ni inte ska tro nåt extra om mig, herregud!
hade en snackis med pappsen, en efterlängtad sådan. blev så glad av att höra hans röst, och ivrigt berättade jag även för honom om min plan på höstlovet.... att klippa mitt hår kort-kort. nu återstår frågan: vad tycker ni?
min pojkvän stöttar ju mig till hundra procent och jag blir ju bara extra glad om ni tycker att det är en rolig idé, men även om ni inte håller med mig så tänker jag fan göra det. inget stoppar mig nu, helt enkelt. kan vara riktigt fräscht med en förändring!!
förövrigt är allting bra, och jag ska spendera sista natten med honey, innan han åker iväg hemåt för att utföra sina 6 skoldagar innan vi åker till finland den 29 oktober. riktigt nice, och jag är peppad till max!! kommer sakna han lite extra mycket då han är borta dock..

nu ska jag bädda mig bredvid honom. nighty night!

förra höstlovet blev det page. vågar jag klippa det ännu kortare det här höstlovet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0