onsdag




två skoldagar kvar och det länns så otroligt bra. idag har det blivit en massa motion för mig, imorse fick jag cykla till skolan - hem och till skolan igen! snacka om träning.. hehe
efter skolan var jag och fikade en lång stund med fannie, johanna, pontus och brian. och det var så himla skönt! att bara sitta där och snacka i flera minuter. dom får verkligen mig att skratta och jag gillar dom så otroligt mycket för det!
efter det blev det worldclass, löpning och litelite bålträning stod på schemat. päivä paketissa, let's make tomorrow as good as this day!

 



Kommentarer
Postat av: Wilma

Finaste ! :)

Är det långt från skolan och hem? ;)

2011-11-09 @ 21:40:05
URL: http://wilmalisa.devote.se
Postat av: Wilma

Sv: hihih! :) allt är bara bra. hur är det med dig då? :)♥

2011-11-09 @ 22:08:46
URL: http://wilmalisa.devote.se
Postat av: sonya

ihana oot <3

2011-11-11 @ 19:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0