new week, new opportunities


sista natten är spenderad här hemma nu. om 9 timmar och 45 minuter kommer jag vara på flygplatsen, och åka tillbaka till Sverige, där jag kommer spendera 8 tunga, spännande, intressanta veckor som kan vara väldigt viktiga för det framtida året och jag är så sjukt taggad. denna vecka börjas genast med hård träning, det är tre veckor kvar av uppehållet, och då träningarna (förhoppningsvis i division 1 laget) sätter igång så ska jag vara i form! dessutom har jag fått en ny energi nånstans ifrån, och det känns så underbart! känns som jag verkligen är på gång nu.

kommer dock sakna min underbara familj under dessa veckor. skulle så gärna vilja stanna en vecka till åtminstone, men nångång måste man ju åka och ta tag i saker. och jag tror tiden kommer swischa förbi. men känner nog ändå att tårarna bränner bakom ögonlocken och klumpen i halsen blir större och större.

ska inte skriva någon snyftsaga nu. nu ska jag ut med hundarna, sen blir det en sista stadsrunda i Vasa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0