mitt liv.




jag måste hitta glädjen i det jag gör. hitta tillbaka den bra vägen, där jag njuter av det jag gör. måste ta tjuren i hornen nu och göra något åt saken.

FINLAND vann igår, det har väl ingen missat? ni kan förstå vilken känsla det är att sitta i ett rum med 4-5 svenskar och se Finland göra 2-1, 3-1, 4-1... tills tvn stängs av och jag får fortsätta kolla på matchen hos ålänningarna och där se Finland göra dom underbara 5-1 och 6-1 målen! det var underbart, Finland var ju verkligen värda vinsten! men Sverige kämpade bra dom första perioderna, skulle aldrig ha trott att matchen skulle sluta som den gjorde. men bäste lag vann!

nu ska jag dricka ett kopp te och sova! puss

Kommentarer
Postat av: Kätzy

Du ser bra ut!! ;)

2011-05-17 @ 15:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0