C to the A


jag behöver dig.
jag saknar dig.

jag behöver dom där stunderna då jag bara kan cykla hem till dig en tråkig fredagskväll och snacka ut allting. få ut bekymmer efter bekymmer och bara känna hur mitt mående blir bättre. skratta åt våra dumma skämt, chilla framför tvn med din mamma och bara njuta av livet.
det är jobbigt att ha sin bästa vän i ett annat land. vår vänskap kommer nog aldrig försvinna nånstans, men det är det då du inte finns där, så nära som förr. det är går fan inte ens att ringa dig nån random kväll, kostar ju till och med för mycket. jag vill ha dom där 3-4 km som skiljer oss åt, inte dom flera hundra milen.

saknar ihjäl mig chribs.

Kommentarer
Postat av: christa

ja ha tänkt precis på samma saker, bara inte klarat av att sätta det i ord. O även om man tänker att du finns där, så är det ju inte samma sak. O de e jobbigt. Men försök tänka att snart träffas vi, först kommer du hit o sen jag dit! De e domdär kvällarna jag saknar otroligt mycket, då man fick bara vara. De e dom ja saknar. O samma då man far ut nånstans, så vill ja ha dej där. Fö du e min bästa vän. Ja vill uppleva allt roligt me dej! Saknar dej bästaste

2011-05-13 @ 08:54:51
URL: http://christa.papper.fi
Postat av: Kätzy

Härligt Tanya att du har ngn som Christa! <3

2011-05-13 @ 18:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0