stuck in the past


det går hyfsat här på andra sidan. nu är blodsockret mitt största problem. så mycket låga hela tiden... men det löser sig. match i helgen då igen. mot Danmarks IF i Uppsala. hoppas man får spela några minuter igen då. saldot hittills är två hela matcher vilket jag är väldigt nöjd över. denhär veckan har även gått bra träningsmässigt, mycket bättre än förra veckan så jag mår bra!
har haft en massa tester, hade bättrat på stående längd och spänsten! beep testen gick helt okej med tanke på segheten i kroppen, nu ska jag förbereda mej ordentligt för nästa veckas beep testet och fan springa över 11!
taggar för fullt alltså.


de va de.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0