lite inspiration, lite musik, lite allt




bloggen ligger död tillfälligt emellanåt. hoppas det inte gör så mycket, om 3 veckor blir det lite mera regelbunden uppdatering, då får jag min familj hit och en ny dator. underbara mamma ska skaffa en ny till mig, så fin är hon.
ingenting speciellt har hänt idag. sov jättedåligt, vaknade igen klockan 4 av lågt blodsocker vilket har känts i kroppen hela dagen. drömde värsta konstiga drömmen och en massa konstigt... sen har jag ätit lite halvdåligt så jag har dåligt samvete till max. men, ska försöka skita i det som sagt och bara kötta på träningen och köra en riktigt bra träning ikväll, så behöver man inte känna dåligt samvete för något, och börja om imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0