fettisdagen


JUST DET! det är fettisdagen idag! det är idag man alltså får klämma i sig några semlor och känna sig allmänt fet. jag åt min första semla för 2011, riktigt gott var det. 

den här dagen får en massa +++ i kanten! nu ska jag räkna upp dom

+ vårvädret! solen skiner, det är hyfsat varmt. tror det till och med är + grader!
+ fick i mig en god semla!
+ slutade halv ett
+ någon söt människa hade vikt mina kläder i tvättstugan! stort tack!
+
kenta är tillbaks från barcelona så han tränar oss idag!
+ favoritträningsdagen och tiden! hihi...

Kommentarer
Postat av: Kätzy

hej, en saanut yhtään laskiaispullaa! :(

Tarttee hakea varmaan huomenna, Becky muuttaa kahdeksi viikoksi mummin luo,(se aika vuodesta) nyt jo tuntuu pahalta, eilen oltiin hiihtämässä jäällä ja koirat nautti aamulenkistä. Sonya oli mukana. Vaasassa herää taas lätkähuuma ! Finaalipelit alkavat tänään Mikkelissä Jukureita vastaan .

2011-03-09 @ 07:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0