blogueuse mode




om ni inte ännu har besökt Christas nya fantastiska blogg ska ni absolut ta och göra det!
tjejen har fått värsta inspirationen och jag tycker bloggen är mycket bra och intressant.
det här säger jag bara inte för hon är min bästa vän utan för att jag tycker det, hon driver nog en av de mest intressanta modebloggarna jag följer! den är verkligen i en klass för sig, hon skriver så personligt och bra, och om rätta saker. den sticker verkligen ut kan jag säga.
så ta och klicka på bilden så kommer ni till hennes blogg.
puss



Kommentarer
Postat av: chrippen

Men gud va glad ja blir!!! Mitt leende spricker snart, typ, haha :D

Vet du, ja ha antagligen fått sommarjobb (fick redan ett men måste tacka nej) så det betycer en visit hos dej i sommar!!! :D JEEEE :D

2011-03-09 @ 16:30:20
URL: http://christa.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0