-





en dålig bild får jag bjuda på idag! ska snart gå och lägga mig, imorgon är det dags för lite FG och sen match senare på kvällen. idag har det varit kokhett, verkligen aasvarmt, och jag blir bara mer och mer taggad för sommarlov. bättre kan det inte bli liksom! :)
men nu svettas jag i min lägenhet och hoppas att jag skulle ha en fläkt eller nånting, jobbigt läge.

förresten, nån av er hade undrat hur jag kom fram till att jag tatuerade just det vad jag gjorde!
grejen var att jag har alltid tyckt om tatueringar och så, sen kom min syster och mamma med idén att jag skulle tatuera nåt med diabetesen. det tyckte jag var en strålande idé så jag började leta upp fina bilder på google osv. sen hittade jag den bilden som jag har nu, blev askär i den, och den är ju jättefin på armen också. det var alltså värt att tatuera sig, och bra bild också, två saker som kommer hålla resten av livet! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du diabetes? hur är de att ha de som fotbollsspelare då? och i vilket lag spelar du, tränar du mycket? :)

2011-06-12 @ 23:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0