2





har inga andra bilder att bjuda på för tillfället. sorry buddies!
tidig väckning idag, hade ett litet jobbintervju här hemma, fick ett jobb 2 veckor framåt åtminstone, jippie! inte så dåligt faktiskt,  nu kommer jag inte vara alldeles för fattig och leva på andras bekostnad vilket känns rätt okej.
gick ut på promenad med mina gullepluttar, skönare än vad jag kom ihåg att va ute och gå med hundarna.
nu blir det väl bara fotboll för hela slanten, sen eventuellt kafi eller nåt med BFF och andra visiter innan vi åker till sommarstugan. kommer eventuellt vara lite aktiv av mig och fixa några tidsinställda inlägg, så det blir ju lite spännande.
enough, känner jag. börjar bli värsta romanen här ju! tjenixen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0