smile like you mean it. but i mean it. even if i fake.




hej på er. det är måndagmorgon i vasa och jag mår bra. är segare än vanligt och har verkligen inte planerat nånting för dagen än att träna senare på kvällen. kunde verkligen vänja mig vid en sånhär livsstil, ta det lugnt och bara träna. men det vore ganska enformigt ändå i slutändan.
nån av er ville ha en liten utvärdering om PROACTIV som jag använder nu. kan posta ett eget inlägg till det sedan!
jag är på toppen humör idag. allt är underbart, PUSS!

Kommentarer
Postat av: amalia

hejsan , om proactiv ,de funkade inte alls för mej , de torkade ut min hy så att de lossnade hudbitar men som sagt de kanske funkar för dej men inte för mej o ja har nog dåligare hy än du så ja hoppas hoppas att de funkar för dej , ja hållde på i ca 4 veckor o min hy blev bara torrare och finnigare tyvärr.:(

2011-01-04 @ 16:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0