min helg på lite mera än 100 ord


helgen är snart över och en ny vecka påbörjas småningom.
i fredags blev det chill för hela slanten som jag brukar säga, skulle basta men kvällen slutade med att vi kollade på sweet home alabama hos klara. på natten hade inkräktarna igen kommit hit för att busa med oss, och denna gång var hela korridoren på våningen där jag bor, helt vit. det blev några sömnlösa timmar kan jag lova er.
lördagen spenderades i stort sett på Nya Parken där IFK Norrköpings A-lag och U19 spelade match. A-laget vann väl över Brage och U19 vann stort över Djurgården, så det var två rät tunderhållande matcher! 
på kvällen var vi och firade ida, så om jag får tag på några bilder ska jag nog minsann dela med mig ett par åt er!
denna söndag har varit som alla andra söndagar. väldigt seg och händelselös! nu ska jag kolla på solsidan och sedan lite paranormal activity med klara. 

sånt håller jag på med här, hoppas allt är bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0