planer för livet

gå ut gymnasiet, ha en riktigt dunderbra studentvecka! kanske flytta någon annanstans under sommaren som Göteborg, Helsingborg eller Malmö och antingen studera eller jobba där ett år. sabbatsår hade jag tänkt mig. kanske spelar jag fotboll i allsvenskan?
sen vill jag resa mycket, uppleva och upptäcka! bo i en egen fin lägenhet i 20-års åldern och ha det fint inrett och bara njuta av livet. sen nångång i tiden ska jag ha barn. minst två styckna men på senaste tiden har jag önskat mig 3 eller 4 så jag kan använda dom fina namnen mina barn ska ha! (har kommit på 4 asbra namn...) sen ska jag ha en fin man, som jag älskar och har värsta fina villan med!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0