lill lördag i all ära


dagen slutade helt okej. har mått helt okej idag. mådde asbra innan träningen, var taggad och peppad. maxad.
nu föll jag lite tillbaks till osäkerheten. men jag tar mig upp igen. hade samtal med coachen. blir nytt lag för nästa år. Smedby AIS. spännande.
känns konstigt att spela i två olika lag i två olika år då jag kom hit då jag hållit mig till ett i flera år innan det. känner mig på något sätt otrogen. teamwhore, eller vad man nu kan säga!
nåja, enough of thinking. morgondagen ska påbörjas tidigt med ett BodyBalance pass och fotbollspass. kort skoldag, lite julbord som lunch, coachsamtal och BodyPump + löpning och chill (och med det menar jag förstås: How I Met Your Mother!). en välplanerad torsdag kan man säga.
men nu ska jag lägga mig så jag orkar bodybalansera imorgon. puss på er alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0