I'm on vacation.

God it's good to be home! Har inte haft nåt speciellt för mig, utom att jag igår var och kollade in mellandagsrean. Eller snabbkollade. Det var så mycket människor på stan, så jag orkade inte ens gå in i affärerna och ta mig en ordentlig titt. Så det blev mest att glida runt och kolla vad som fanns. Men jag kom inte hem tomhänt i varje fall. Köpte en pälsväst som jag kollat in riktigt länge, och sen ett par snygga jeans från gina tricot faktiskt. Kanske postar en bild senare nångång, men tänkte nu höra av mig lite vad som händer här i Vasa. Idag ska jag nog inte göra något annat än gå på kaffe hos min gamla tränare, och sen blir det lite löpträning senare i den underbara Botniahallen. So long, my friends!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0