LÖRDAG


hej. det var längesedan. typ femtusensextio år sen! nä, kanske inte så långt, men det känns så jävla längesen.

har spenderat lite kvalitetstid med min kära, både hos honom och mig, tränat, spelat match och så vidare. i onsdags var det dags för den fyra dagar långa augustifesten här i Norrköping, och den har bland annat bjudit på musik, fyrverkerier, marknad, RIX FM festival osv. riktigt skoj!
nu sitter jag på sängen, ska snart klä på mig och sedan cykla iväg till Smedby IP för att kolla då mina vänner lirar fotboll. jag har en ledig dag idag, så jag har hittills bara kollat på filmer och myst! i något skede är jag tvungen att storstäda, ser bokstavligen ut som ett bombnedslag här efter några dagar med två grisar (jag och robban) som bott här. fårse vad det blir till. tänkte även unna mig med en sista godispåse innan allt allvar börjar igen. på måndag tar jag tag i mitt liv.

UPDATE: lördagen spenderades i stort sett i sängen, antingen kolla jag på film eller sov. ingen Smedby match idag tyvärr, men godispåsen blev uppäten, rätt så flitigt också. nu ska jag sova. imorgon är det matchdags, IGEN! love it.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0