jag och min man.


fick ett oväntat besök igår. ja, en överraskning kan man väl säga. överraskningen skulle egentligen komma på fredag, men då skulle han inte komma som en överraskning, så det är skönt att få lite överraskningar ibland. speciellt denna speciella. den var bästa överraskningen nånsin =)
så nu behöver jag inte vara ensam. jag får hålla om nån om natten, pussa och sniffa nån i nacken som jag drömt om att göra de senaste 8-9 dagarna. nästan så att jag lite drömt om det och gjort alla dom där sniff och puss rörelserna i sömnen. men nu finns det nåt där som motstånd. en varm, mjuk kropp som verkligen tar emot det man vill ge liksom. vackert.
han har gett mig massage, målat mina väggar och bara varit där vid min sida som han brukar, de senaste 36 timmarna. så jag njuter och mår bra.
men nu ska jag gå och lägga mig bredvid denna fina varelse, och hålla om honom lite extra för att jag gillar honom så mycket. puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0