would you freak out if i said i liked you?


frågor hit, frågor dit. funderingar, tankar. ännu mer tankar. känner bara att yrseln ökar och att jag inte kan tänka klart längre. varje tanke, varje andetag, varje minut svävar jag högre, sjunker in i min egna lilla värld. verkligheten står jag inte ut med, allt blir ångestladdat och jag vill veta mer. jag känner att jag har fastnat i en liten detalj gårdagens händelse, varje rörelse som görs, varje ord som sägs och varje blick jag får ökar på tankarna. 
jag känner inte igen mig själv. jag blir osäkrare, blygare och kan inte hitta mig själv hur jag än söker. jag har tappat bort mig själv. kanske åkte en del av mig bort. den viktigaste delen, med den viktigaste. för tillfället den viktigaste.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0