söndagen i ord

har fått vara med om en fin dag. ett bra avslut på helgen.

morgonen var dock ingen höjdare. hade ingen aning vart jag skulle ta vägen, vad jag skulle hitta på eller nånting, men frida räddade min förmiddag, så jag och klara stack till stan! där tog vi några varv i de mest kända butikerna och fyndade. 
sen fick jag äntligen träffa mitt mumintroll! vi hade det mysigt, picknickade på en kulle, gick på bio och en liten kvällspromenad med några gungningar som avslut på vår kväll tillsammans.
efter det blev jag inbjuden till frida nyströms nya lägenhet, så det tog mig sådär 5 minuter så var jag där. en liten kvällspromenad så fick jag umgås med fina fg tjejer som avslut på denna söndag. 
nu sitter jag här och lyssnar på chill listorna, och ska gå och lägga mig. har planerat en liten löprunda på morgonen och vakna tidigt så jag hinner vara ute och njuta av solen hela dagen!
godnatt fellas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0