the smile on your face let's me know that you need me

- blir bildlöst idag. förlåt. har inte tagit bilder eller så, så jag har ingenting att bjuda på.
- dagen har varit bra. perfekt. började nästan gråta av att jag vill så hårt spela i damallsvenskan nån dag. så tyvärr, jag ska börja satsa nu. jag ska blogga så mycket som jag hinner för nu ska jag sätta all tid och allting i spelet.
- jag såg att vifk hade vunnit över semi, igår? grattisgrattisgrattis, STORT grattis, bra jobbat!
- tänkte bara säga att jag saknar dig tony
- nu tar jag natten. godnatt


Kommentarer
Postat av: Silasanette

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-05-30 @ 08:28:21
URL: http://silasanette.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0