fredag städdag?


vädret är uselt och man känner verkligen att hela veckan tynger en på sina axlar. man är helt slutkörd, men helgen är som tur här och nu är det tid att pusta ut... eller är det? imorgon drar jag till Skåne, klockan 8. där ska jag spela en match imorgon och en match på söndag. ska bli verkligen awesome. men problemet är att jag har bara idag på mig att vila upp mig och ladda upp mig inför helgen. och idag har jag även en massa annat att göra: tvättstugan, stan, handla mat... osv. tvättstugan har jag nästan överstruket, la just en massa kläder in i torktumlaren och nu ska jag vänta tills dom är klara om en timma. vad jag ska göra medan jag väntar? svaret är enkelt, det blir några avsnitt gg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0