last night in norrköping before the autumnbreak


har haft en sjukt kul kväll.
efter skolan drog jag till erik där vi chillade lite, åt och snackade som vi alltid brukar göra. efter det drog jag till stan och köpte lite mys till hösten! (ni får snart se vad som fick följa med mig hem) sen drog jag till skandiateatern där jag och resten av tjejerna i ifk väntade på att alla skulle anlända.
på skandiateatern blev det bra sällskap, mat, stand-up komik eller revy (vad det än kallas) och skratt i massor! bellas mamma och hennes kompanjoner stod för kvällens underhållning och dom lyckades totalt med det!
bilder tog jag också, men eftersom jag nu prioriterar packning och städning blir det bilder lite senare ikväll, dvs då när största delen av er är och sover. men bilder blir det i varjefall och eventuellt ett filmklipp jag hann ta, på ett av mina favorit nummer.
håll utkik mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0