gossip girl

har lyckats kolla gossip girl säsong 2 klart idag, börjat med 3an. imorgon börjar skolan igen, och jag är inte alls taggad. blev inget stockholm i helgen, var planerat till nästa helg men blir ingenting då heller. fotboll varje helg nu nästan, u just got 2 love it. it's what i came here 4.
enough av allt engelska, nu ska jag finally ta mig till sängs och drömma litegrann. svengelskan har visst tagit över. nu är det bara 18 dagar tills jag åker hem till Finland första gången. lite mer. hoppas tiden rinner iväg, så jag får se min älskade familj. och resten.

godnatt


Kommentarer
Postat av: jyddon i hyddon!

JAG PAXAR EN DAG av din visit här i finland! lov mej he täny

2010-10-11 @ 17:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0