freaky it was



sitter här med knullrufsigt hår och är heelt slut. skolveckan är återigen slut och en ledig helg har jag framför mig. kvällen var bra, blev fotbollsmatch med klara i lindö, och vi missade bussen så vi liftade tills vi hoppade på taxin och slapp till city för hundringen.
somnade en stund hos patrick medan alla andra spelade fifa, for efter tvätten och har kollat igenom andreas wijks blogg och nu bläddrar jag genom elin klings blogg. måste säga att jag nu tycker att andreas wijk är grymt snygg, han har blivit så manlig... eller inbillar jag mig?
Nåja, morgondagen ska spenderas med Fridu, Donata och Rosa, så kameran bör laddas? och historiaboken förstås...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0