en liten grej till en tjej






jag tänkte verkligen noga igenom om jag skulle skriva det här eller inte. var osäker om du inte ville, för att du inte har bestämt dig för någonting än. "men äh, skitsamma" tänkte jag, jag vill i varje fall skriva nånting. för du är speciell.

du är säkert den första jag kände mig bekväm med här på FG. den första jag började vända mig till, den första jag trivdes att prata med, den första jag helt enkelt hade kul med.
du är en glad och öppen tjej, står på dina egna ben och bryr dig fan inte i vad andra tycker om dig. du är cool, har självförtroende och gör lite hur du vill. alla gillar maria, det vet jag. för du är grym.
jag kände mig väldigt trygg från början i ditt självförtroende, och du kompletterade min osäkra del. du är kanske den första jag öppnade mig åt, och du har alltid haft (trots den korta tiden) smarta svar till mina problem och frågor.

i tisdags droppade du nånting som snurrade runt min jord flera varv. hela min dag vändes upp och ned, humöret vände totalt, den föll faktist till noll och jag kunde knappt tro mina öron. blev helt ordlös, jag visste inte vad jag skulle säga, blev helt chockad.
har verkligen tänkt mig det här stället utan dig igår och idag. i mina tankar känns det tomt, litet, ängsligt, otryggt om du inte fanns här. du har redan blivit en del av mig, och det märkte jag redan då du åkte hem förra veckan. gud så jag saknade dig. men om du inte fanns här, vem skulle då ge mig dom bästa tipsen då jag inte är på topp? vem skulle jag gå till då jag har tråkigt? vem skulle tagga mig till varje hårda styrkepass, och vem skulle kämpa mig att göra mera? vem skulle inspirera mig till ett bättre självförtroende? vem skulle helt enkelt vara där och fylla din plats? Ingen.

du är speciell. du är viktig för mig. inga ord kan ju få dig att stanna, men ville på något sätt få fram hur bra vän du har varit för mig här, hur mycket jag trivs med dig och hur viktig du blivit. nästan som en syster. men ändå så mycket mer. jag hoppas du kommer fram till ett bra beslut, bästa möjliga för dig, men du ska veta - om du åker kommer du vara otroligt saknad, av mig, av alla andra.

och en sista grej: du är en toppen tjej. du är bäst.

Kommentarer
Postat av: gabbeeeeeeee

hon får inte åka! asså ärligt, det e bara fel!

2010-10-14 @ 16:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0