de e dags för höstmys


innan jag gick till skandiateatern gick jag slumpmässigt till en bokbutik för att kolla på böcker - och jag ångrar inte en sekund att jag gjorde det. fick nämligen syn på denhär, mitt hjärta tog några glädjeskutt och jag jublade inombords. elsas mode är nog en av de bästa böckerna jag läst, och att jag idag fick bli ägare till den nya elsas värld boken gjorde mig mer än lycklig. mysiga lässtunder inväntas alltså från och med denna bok, kommer verkligen vara fastklistrad i den känns de som.
men nu fellas, är det dags att ta natten, för väckningen sker klockan 6 imorgon. har alltså 5 timmar på mig att få en god nattsömn. godnatt.

btw:
uppdateringen kan vara lite seg denna helg. ska spendera quality-time me min kusin och familjebekanta, och ingen dator hänger med till vasa denna gång. uppdaterar vid varje tillfälle, men ni ska ha en awesome helf annars! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0