dasabala


helgen har varit skönt, har kopplat av helt och hållet, chillat och myyyst. härligt att känna familjekänslan som man inte på länge har fått känna, men snart får jag känna den igen, hos min egna familj.
sitter just nu på tåget ska åka tillbaka hem till norrköping. använder ipoden flitigt, lyssnar på underbar musik. adam tenstas back before you know it kom för en stund sen, började genast tänka på christa och hur snabbt tiden runnit iväg dessa senaste dagarna. nu har jag endast en 4 dagar lång skolvecka, med en massa händelser, så veckan kommer gå otroligt snabbt har jag på känn. gälls att ha det riktigt tråkigt i vasa så tiden inte rinner iväg så snabbt... haha, skämtosido.
en grej som jag måste göra i veckan är att hitta en farsdagspresent till min pappa, och skriva en menylista till veckan; dvs jag måste skriva vad jag vill ha för maträtter hela veckan... detta ska utnyttjas ut till hundra! kan dock inte riktigt bestämma mig vad jag vill ha... finns så mycket att välja på =)
nåja, de va de. 7 dagar. snart e ja hemma i NKPG. lite bilder kommer, utav dom bilderna jag tatt i helgen.

favorit i repris brukar man säga.

Kommentarer
Postat av: Pauldagny

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2010-12-23 @ 15:00:38
URL: http://pauldagny.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0