nybastad&glad


sista kvällen har spenderats med mami och papi och min syster. vi har ätit god mat och BASTAT! blir verkligen less på bastu i sverige... så nu har jag bastat ordentligt! nu ser vi på Så mycket bättre där dom tolkar petters låtar idag, och petter är i centrum. jag älskar petter. han är så mysig på något sätt fast han ser ut att vara hård. men det finns en mjukhet som döljer sig i honom och det är det jag älskar. och så är han en gudomlig artist. den bästa!
imorgon ska jag packa mina väskor och flyga mot norrköping klockan 3. känns lite sorgligt och jobbigt nu, eftersom jag såg min mamma fälla några tårar efter middagen. om det är nånting som är hemskt, så är det att se sin egna mamma ledsen. hon är det absolut finaste i mitt liv och jag ser upp till henne. jag älskar henne mer än någonting annat och respekterar henne stort. så mamma, jag vet att du läser det här så: var inte ledsen, 6 veckor så ses vi igen. 6 veckor som kommer swischa förbi. älskar dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0