jag och min underbara syster

främst vill jag tacka er alla för ett fint besökarrekord! ni är jättegulliga, hoppas ni tittar in hit ofta! och kom ihåg: frågor får ni ställa hur mycket ni vill, och ni får mera än gärna kommentera! (mycket besökare med inga kommentarer är sådär halvkul, men om ni skulle droppa nån kommentar nu och då skulle det vara jättegulligt!)
idag bytte jag och min syster kameror. vi passade genast på att ta några "syskonfoton". sen drog jag till stan med christa och fyndade råsnygga klackar för ynka 8 euro, och dom var nästan inte använda!! (80 kr asså) bilder kommer men nu, syskonfotona. aw











Kommentarer
Postat av: christa

sv: janå! :) O dina didär klackarna, wiho! :D

2010-11-02 @ 18:06:34
URL: http://lifeofchribz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0