AIRPLANES

Tumblr_lbir8d8eoj1qepg3ao1_500_large


nånting som är väldigt fascinerande för mig är att flyga. jag älskar verkligen att flyga. det är så häftigt att vara så högt uppe från marken och se allting, alla hus, alla träd, som miniatyr som om man vore på ett museum och kollade på det där. det är så otroligt fint att bara sitta på flygplanet och se vita moln åka förbi och bara uppleva himlen, då man lever. satt säkert hela vägen från vasa till stockholm med näsan tryckt mot fönstret och såg på den fina utsikten. jag var helt fast

nu är jag äntligen hemma. som jag skrev på facebook:
"i'm gonna settle down for 6 weeks from now on. and hopefully i don't have to travel so much during those 6 weeks. i'm so done with travelling, i need a break."

jag kommer alltså troligtvis inte resa så mycket under nästa 6 veckorna. men det känns bra.
nu ska jag ta och vrida min väggklocka en timme bakåt, och tänka på livets gångar och sova. sova effektivt, men kort.

LOVE


okej. om ni vill läsa texten får ni lov att svärta. den vill inte ändra färg hur jag en copypastear och så och jag orkar inte skriva om den. vi prövar en ny, spännande metod. svärt allt vitt mellan denna text och bilden så får ni TEXTEN. varsego

Kommentarer
Postat av: Mikailmarit

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-03-21 @ 16:29:18
URL: http://mikailmarit.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0