snart är allt över


har ägnat senaste timmen till att läsa bloggar. har besökt både gamla och bekantat mej med nya. då när man har tid och är riktigt insatt är det riktigt skoj att läsa bloggar. faktiskt.


sådär by the way har jag hela dagen fått gåshud varje gång jag tänker hur lite skola vi har kvar. hur jävligt snabbt dessa tre veckor som finns kvar kommer bara swischa förbi liksom.


och dom här veckorna kommer vara allt annat än jobbiga. att sluta ett några dagar, missa en hel del jobbiga lektioner på grund av teaterbesök och vårbalsplanering har man inte gjort alltför ofta det här skolåret. på tal om vårbalen, har jag på känn att det kommer bli en höjdare. en kväll med alla nior, klasskompisar.... då börjar man säkert redan känna hur man antagligen kommer sakna alla gamla klasskompisar och allt....

och efter den här veckan är det bara prao-veckan och sista skolveckan, chilligaste skolveckan på året kvar. så lite ännu. jag känner mig ivrig för grundskolans slut, men ändå smått rädd och nervös för hur man kommer klara sig i framtiden. och att bli vuxen. jag vill ju inte växa. jag vill ännu vara liten, hjälplös, dum, trög och inte förstå någonting om de vuxnas värld.


nå, allt har väl sitt slut och livet går vidare. så mycket man har upplevt. men det är ändå inte ens hälften vad man har kvar att uppleva. I'M EXCITED.




1. älskade 9B
2. robin och jag, en av dom som jag kommer sakna mest från högis


Kommentarer
Postat av: milja

sv: jo gör du det! (: ja länkar åxå dig! (:

2010-05-18 @ 12:20:51
URL: http://miwy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0