träningsnarkoman

gud vad jag älskar att träna! det är det ända jag säger.

shiet, min besökarmängd har rasat ner litegrann, är denna blogg faktist så ointressant?
vet inte när jag började bry mej om besökarantalet, men nu oroar det mej faktist...

nyt tällane inspiroiva suomen-kielinen osa tähän näin.. en oikeen tiedä mitä sanoisin. mutta ku mea halus että laitan jonkun kuvan tänne, ja enemmän, niin laitetaanpa nyt yks sellanen tillfällig kuva tähän näin piristykseks. ja muutenki mun pitää tulla paremmaks ottaa kuvia ja laittaa niitä tänne. mutta kestäkää ihmiset!

översättning: nu kom det en liten inspirerande finsk del hit... vet inte riktigt vad jag ska säga. men mea ville att jag skulle laga en bild hit, överhuvudtaget laga mer bilder så vi sätter nu en tillfällig bild hit som upppiggning. jag måste annars också bli bättre på att ta bilder och laga dom hit. men försök att tåla det människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0