The second I do, I know we're gonna be through.

jag lagade ny msn. kom på att göra det eftersom jag gick me i en grupp som hette: "my MSN adress is this lame because I made it when I was 12." eller nånting sånt. så det gav mig kicken att göra en ny. men när den kommer i användning vet jag inte. men gissa vem jag addade allra först då jag blev klar och loggade in första gången? exakt. VAFAN E DEHÄR LIKSOM?

nåja där var kvällens.. nånting. dagen har varit allmänt lugn, ganska skön. har suttit hemma, kollat tv, förälskat mig därmed i en tv serie How I Met Your Mother, helt apabra. for en sväng till bollhallen för att lira lite boll, kom hem och har chillat.
imorgon ska jag börja packa för att på onsdag åker jag och mamma ner till åbo, och därifrån över till vårt kära grannland sverige! där ska jag vara i några dar, i norrköping och stockholm! härligt.


Kommentarer
Postat av: jonina

oj nej =s du kanske läste att jag inte hörde av L på en dryg dag, gissa vem jag messade då.... shit. men How I Met Your Mother är sååå grymmt bra, kollade nån marathon eler liknande igår på sveriges tv =) kram

2010-03-02 @ 11:42:10
URL: http://joninasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0