thank you alla sötisar!


Vädret där ute är kasst! Inget alls tecken på sommaren, eller vår! Det gör mig sååå besviken. Jag menar, har vi inte snö så det räcker nu?! JA DET HAR VI, så kan nån där uppe ge oss lite sol kanske?
Dagen har varit helt okej, börjar känna lite trötthet i kroppen just nu. Skolan var lång, ända till fyra sen tog jag och gick till ishallen där jag skådade A-juniorernas match. Matchen var 2-2 så det slutade till sist med straffar efter förlängning.
Där gjorde Kikkas storebror ett fasikens snyggt mål, och det var avgörande! Hallelujah Suoranta's!

Sen ville jag bara tacka er alla som har kommenterat för era gulliga kommentarer, man blir alltid jätteglad då man läser dom, Så fortsätt likadant mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0