tålamodet rinner ut

Mitt tålamod rinner ut.
Jag Orkar inte vänta tills jag får bo själv där ingen känner mig, göra det jag älskar, hitta en söt pojkvän med tiden, ha kul varje dag med att bara göra sånt som jag gillar och bara chilla, skita i vad någon tycker om mig och bara glömma alla känslor och saknad och allt! 
Det här börjar gå på övervarv, och jag vet inte längre vad jag ska ta mig till. Accepterat känslorna har jag gjort för länge sedan, men då tankarna kretsar om dom hela tiden just NU.
Jag vill till mitt hem. Jag hör inte hit.



OCH JAG VILL BLI FRISK!!




Kommentarer
Postat av: Edvinane

Very good guestbook. Interesting!

2012-03-02 @ 07:06:28
URL: http://edvinane.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0