Symphony fullt med finnar

En överraskning speciellt för mig fanns på denhär båten
Jo, nämligen en dator!
Haha, det var verkligen en stor överraskning!
Så jag fick en chans att blogga, och annat smått och gott.


*


Vi har här på båten ätit, kollat shower, shoppat på Tax Free och kollade just smått Andra Chansen
Vi kollade då små barn hade program på Atlantis, och både jag och mamma fällde en tår, för att tiden faktist går alltför snabbt, och man växer upp så fort
Det var inte längesen jag var mammas lilla duktiga flicka, och snart flyttar ensam till en nästan okänd stad, i ett annat land.
Men sånt är det, nån gång måste man ju växa upp


*


Nu ska jag joina mamma, vi ska säkert snart och sova
Bara för att vi imorgon ska orka köra hem

ADIOS


Kommentarer
Postat av: sofia

Vart ska du flytta? :o

2010-03-06 @ 22:48:17
Postat av: tanya

SVAR: jag ska flytta till Norrköping på hösten.

2010-03-07 @ 19:05:55
Postat av: sofia

oj, lycka till! hoppas du fortsätter blogga endå så man får läsa om hur du trivs där! :)

2010-03-15 @ 19:18:16
Postat av: tanya

SVAR: jodå jag kommer att fortfarande blogga där! :)

2010-03-15 @ 20:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0