SILLY BOY

Sitter i skolan, vanligt, vad skulle man annars göra den här tiden?
Sitter just nu i datasalen, och skriver läsdagbok till en bok vi läst på modersmål,
och jag måste säga att jag HATAR facebook och alla andra lockande internetsidor
som stör mitt arbete!
Nå det är väl självkontrollen jag även får skylla på, om jag hade
självkontroll och disciplin skulle jag väl inte besöka dessa sidor, eller hur?
Så, skärpning är det som gäller!
Men felet är även, att jag inte riktigt har följt med under dessa lektioner vi läst boken och
skrivit svar till frågorna, så jag får komma på svar själv nu...
Allt för att få chilla på timmarna, huh?

Ska fortsätta, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0