lovelovelove

åh, ni vet inte hur kärleksfeber jag har, i smyg!
ibland väntar jag så ivrigt på dagen då jag helt plötsligt träffar min prins, så ivrigt att jag inte ens märker hur jag dagdrömmer om det och hur det kommer att vara.
som jag sa igår, sofia&hennes pojkvän är världens gulligaste par, och då jag tänker på hur allt började för dom så blir jag helt varm innanför och drömmer om hur det kommer ske mig nån dag också.
det är så speciellt.
det är speciellt det ska vara tycker jag, för då vill man hålla vara på det.
kanske det inte händer så många, kanske det ändå gör, men jag vill träffa min prins på ett ställe där jag inte känner någon och känna att jag bara blir undansvept av kärleken.

så vill jag uppleva det.



Kommentarer
Postat av: mea

mäkin haluan jo tavata mun unelmien prinssin.. mutta ei sitä näy!

2010-03-23 @ 21:54:15
URL: http://towalkintheseshoes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0