I'm tired of your talking, please shut up


Godmorgon!

Känner mig som en liten solstråle idag! Nästan.
Vaknade i allafall i god tid, en åtta tiden, av att mamma kom och berättade hur stor grej det har blivit av att Beckham har varit till Åbo och opererat sin akilles. Det är ju sant, det är ju helt stort. Inte skulle det fela heller att åka och se på honom, haha
Lämnade hem idag också, känner mig megakrasslig fortfarande, så det ska drogas med varmt idag så får man se imorgon vad det här blir till. Träna ska jag inte på en stund tror jag, eftersom jag vägrar få eventuella följdsjukdomar!
Så, tv och dator och eventuellt några hemuppgifter, läxor eller nånting att tömma diskmaskinen gäller för mig idag! Om jag då inte sticker till botniahallen en sväng och ser på -95ornas F.U.N-kval match.

ush, vad jag skriver mycket. nå, jag är sjuk så hoppas ni förstår mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0