HE&SHE


Nånting jag verkligen beundrar är vänskap mellan kille och tjej. Att man kan hänga med varandra utan att vara nånting, och ha kul tillsammans för det. Att man kan plötsligt bara ringa till varandra då man har tråkigt och träffas och se på film eller prata utan några problem. Sånt har jag alltid velat ha, en pojke som bästa vän. Men det verkar som det bara inte existerar för mej? För jag har märkt att det funkar, ett bara-kompis-förhållande med en tjej och en kille. Jag undrar bara vad jag gör för fel? Väljer jag fel person eller något? Varför funkar det inte för mej?

Har många av er en bra killkompis som ni kan ringa och prata med eller bara träffa då och då?
Om ni har, hurdant är det?


Såna morgon tankar har jag idag. Och jag mår dåligt idag.



Kommentarer
Postat av: jonina

de är lätt att nån dera börjar se den andre som lite mera än en vän och då kan det gå jättttte dåligt ;s har själv varit där och vet nu också att ett par av mina kill-kompisar skulle nog försöka sig på mig om jag gav dem ens lite hopp... :D be careful there

2010-03-17 @ 18:33:14
URL: http://joninasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0